مهدکودک و کارگاه مادر!

سعی کردیم مطالب مفید در رابطه با کودکان با شما در میان بگذاریم.

مهدکودک و کارگاه مادر!

سعی کردیم مطالب مفید در رابطه با کودکان با شما در میان بگذاریم.

  • ۰
  • ۰

بهار سال 1398 مبارک

بهار 98تا به حال شده که در آغاز بهار، به جنگل یا صحرا بروید و روی زمین تازه جان گرفته دراز بکشید؟ سینه‌تان را از هوای بهاری پُر کنید و نگاه‌تان را از رقص شاخه‌ها و جوانه‌ها در آسمان، بسُرانید تا پای درخت و زمینِ مرطوبِ بهاری؟ 

وقتی از فاصله‌ی نزدیک، خیلی نزدیک، خاک را تماشا کنید، سبزه‌های جوان و تازه‌ی سر از خاک بیرون آورده را می‌بینید که چه عشوه‌گرانه بر آفتاب سلام می‌دهند. 

گُل‌های ریز و درشت، سوار بر ساقه‌های ظریف‌شان، از میان برگ‌های زرد و پوسیده‌ی پارسالی ریخته بر کف جنگل، سر برآورده‌اند که ببین! ببین که چگونه از دل نیستی هست می‌شویم و از عمق خشکیدن، چگونه دوباره جوانه می‌زنیم؟ 

بهار آمده، نوروز است و سالی دیگر، سال ۱۳۹۸ هجری شمسی پیش روی ماست. شاکریم پروردگار را که ما را هست کرده و زنده‌ایم. زنده‌ایم در جهانی مهربان که ما را در آغوش گرفته و همواره و هر سال زندگی از بطن مرگ و امید دوباره روییدن را در گوش‌مان زمزمه می‌کند. 

سال نو را با امید به روزهای خوب و انگیزه برای رویش و بالندگی هرچه بیشتر آغاز می‌کنیم و سالی سرشار از زندگی و بالندگی را برای شما آرزومندیم.  

نوروزتان پیروز و خجسته 

  • ۹۸/۰۱/۰۳
  • محمد آذریون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی